Megírtam a pályázatom 1.0

2014.06.07 16:50

Mivel már tudtam, hogy mit akarok, hamar megírtam a pályázatom, amit az alapítvány vezetőinek észrevételei alapján javítottam. A feltöltéssel nem siettem, mert úgy gondoltam, jobb, ha a "konkurencia" minél kevesebb ideig olvasgatja "remekművem". Így csak az utolsó pillanatban derült ki, a feltöltés során, hogy szükség van bizonyos dokumentumokra az alapítvány részéről, s - ráadásul -, a terjedelmi korlát, amire korábban semmilyen utalást nem találtam: egy kérdésre sem válaszolhatok 300 karakternél bővebben.

Na, ez feladta a leckét! Mások írásait már számtalanszor "húztam", bevallhatom, legtöbbször szívfájdalom nélkül. Most azonban egy olyan szöveget kellett megkurtítani, amit előtte már alaposan átrágtam, egyeztettem és minden szót fontosnak találtam. Sebaj! Ha húzni kell, húzunk. Csak azt sajnálom, hogy az első korrekciót a saját dokumentumomban hajtottam végre, és csak az utolsó símításokat végeztem a feltöltés során, így az eredeti verziót a magam számára is elveszítettem.

Vissza

Elérhetőség

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode